2011. október 1., szombat

Lovely fehér lakk


Pár hete fehér körömlakk vadászatra indultam. Úgy tűnik sikerrel jártam. A részleteket nézzük csak a tovább után.
Elsősorban alaplakknak kerestem a fehéret, önmagában nem igazán tetszik. Sok helyen csak gyöngyházfényűt vagy még olyat sem találtam. A Catrice-nél láttam fehéret a lovely-pulton kívül. Még sosem vásároltam ettől a márkától, de a kedvező ára meggyőzött - egy próbát megér.

Lássuk csak a Lovely fehér ( 25-ös számozású ) lakkját:
- két rétegben szépen fed
- tartós, egy 5-6 napot kopás nélkül kibírt
- 370 Ft körül mozog az ára
- és ennyiért 9 ml-t kapunk, ami azért nem kis mennyiség.

Bátran ajánlom mindenkinek, aki fehér körömlakkot keres.




5 megjegyzés:

  1. nem gondoltam volna a Lovely-tól, hogy ilyen szép jó fedésű fehéret kapunk :O

    VálaszTörlés
  2. én sem, pont ezért döbbentem meg, mert csak olyan minden-mindegy alapon dobtam a kosárba. meg ideges voltam már, hogy két hete járok fehér lakk után és semmi :) már úgy voltam vele hogy megveszem a catrice fehéret, de akkor megláttam ezt, hogy hátha.

    VálaszTörlés
  3. - enter my Sigma giveaway :) http://melodyofbeauty.blogspot.com/2011/10/sigma-f80-kabuki-brush-review-giveaway.html

    VálaszTörlés
  4. Hú én is fehér lakkot hajtok, már hetek óta. Alap, és mégsincs :( És minden egyes lakkozásnál rájövök hogy mennyire kéne:)

    VálaszTörlés
  5. Az Orlynak van most a téli kollekcióban egy fehér lakkja: Au Champagne a neve (perfectnails.hu).

    Nagyon szeretem még a China Glaze Frosty-át is tavaly télről.

    Mindkettő remekül fed.

    VálaszTörlés