2014. január 30., csütörtök

essence colour&go 108 Ultimate Pink


Ritkán szoktam lakkot újravenni, vagyis fogalmazzunk inkább úgy, hogy ritkán fogy el egyáltalán körömlakkom. Nos, az essence ultimate pink árnyalata pont ilyen volt, igaz még a régi szériából. Gyűjtőszenvedélyem legelején szereztem még be, nagyon tetszett ez az árnyalata a pinknek a kezemen és a lábamon egyaránt, így persze, hogy gyorsan fogyott. Mindig halogattam az újravásárlást, ám amikor láttam, hogy kifutó termék, tudtam, hogy nem várhatok tovább.


Az üveg és az ecset a szokásos, én már egészen megkedveltem a lapított, vastag ecsetét; egy húzással beteríti az egész körmöm. A szín a szokásos, gyönyörű erős rózsaszín, egy vastagabb réteg is jól fed, de én a megszokott kettőt vittem fel, plusz fedőlakkot. Ezután jöhetett az izgulás és reménykedés: hátha ő más lesz, nem olyan mint a többi új colour&go lakk. Nem így lett. Az örömöm egy napig tartott ki, amikor is ÖT körmömön pattant meg a lakk. Nagyon csúnya volt, de úgy voltam vele, hogy majd másnap lakkozok, egy fél napot még kibír. A második nap reggelére a mutatóujjamról már egy hatalmas darab hiányzott, így azonnal a lemosó után nyúltam, és mennie kellett. Sajnos. Nem tudom, a cég mit alakított a formulán, de sokkal-sokkal jobb lenne, ha a régit hoznák vissza, mert ez a minőség sajnos nagyon gyenge lett. Most egy jó ideig ismét nem fogok ilyen lakkot venni, elvette a kedvem ismét. A kis ultimate pinkem pedig megmarad alkalmi körömnek - bár nem tudom, megéri-e a kockázatot és az egész estés izgulást, hogy vajon pattanni fog vagy sem a drága. 


1 nap után

2. nap reggele.. :(


Ti használtok, vásároltok még colour&go lakkokat?

12 megjegyzés:

  1. Kár, hogy a minősége ilyen rossz...Egyébként szép lakk! Nekem is megvan. :)

    VálaszTörlés
  2. Van pár C&G lakkom, szerencsére azok közül csak egy van, ami gyorsan lepattog, a többivel meg vagyok elégedve. :) Kár ezért a lakkért, mert olyan szép színe van.

    VálaszTörlés
  3. A színe csodaszép, kár, hogy ennyire rossz a minősége :-(

    VálaszTörlés
  4. próbáld ki 2 réteg fedőlakkal, annyival nem több idő és nekem egy hétig bírja így a legrosszabb körömlakk is (btgn-t használom). mondjuk alá is szoktam tenni egy réteg alaplakkot. Jobb mint sose használni, próbáld ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. természetesen mindig használok alaplakkot, fedőlakként pedig én is egy réteg BTGN-t szoktam. de kipróbálom kettővel is, hátha jobb lesz, köszi a tippet! :)

      Törlés
  5. Csodaszép színe van. Igazán kár érte. Bár nekem van 2 olyan Astor lakkom is, ami szerintem még ennél is hamarabb elkezd lepattogni. Nem is veszek több Astor-t az tuti... Pedig az nem 350-500Ft... :(

    VálaszTörlés
  6. Annyira szép színe van, mint a legtöbb colour&go lakknak, de a minősége az botrányos! Teljes áron már nem veszek ilyen lakkokat (bár a glitteres topperekkel semmi baj nincs szerintem) de azért a leárazáson csak megvettem egy mályva színű lakkot :S De a színe miatt megérte a 350Ft-ot , még ha az első nap le is pattog :D

    VálaszTörlés
  7. Nekem is ennyit bírnak sajnos az Essence lakkok, és nekem is mindig pontosan a mutatóujjamon pattan meg ott ahol neked is. Sajnálom nagyon, mert annyira szép színekben kaphatóak, hogy sokszor nehezen tudok ellenállni. Amikor 350Ft ért árulják őket, akkor pedig lehetetlen nem venni belőlük :D

    VálaszTörlés
  8. valamelyik nap én is álltam az essence pult előtt, de aztán nem bírtam rávenni magam, hogy pénzt adjak valamelyik lakkért, annyi a rossz vélemény róluk. talán a gold fever-t még megveszem valamikor, ha lesz még belőle. hátha a glitterek miatt az nem ennyire rossz...

    VálaszTörlés
  9. Ne is mondd, a kedvenc réig essence lakkom volt! Gondolkodtam egy sort az állvány előtt most, hogy láttam kifutó termék, de hát nem merek kockáztatni és tessék, itt a bizonyíték rá, hogy jól tettem :( még van a régi piciből, szerintem megéreztem, hogy készülnek valamire és azért nem használtam el teljesen, de hát inkább elhasználom, mielőtt beszáradna, fáj azért a szívem :( :D

    VálaszTörlés
  10. érdekes, nyúzom a körmeimet, de nekem egyik új c&g sem pattog le 1-2 nap után, a harmadikon már előfordul, vagy kopik... pedig van egy pár, mert nem bírtam ellenállni a színüknek.
    amúgy ebből a régi csomagolásos nekem is elfogyott :D

    VálaszTörlés
  11. Annyira cukis zíne van, de annyi pink lakkom van már... :D Kár, hogy a tartóssága ennyire gány. :/ Nekem most gél lakk alapom van, azon jól bírják az új essence lakkok is.

    VálaszTörlés